Filter

0

Nordic countries

European countries

  • Home
  • Vragen & antwoorden

FAQ

Vragen en antwoorden over Cellbes Member

Wat zijn de voordeelniveaus van Cellbes?

In onze klantenclub kun je rekenen op persoonlijke voordelen, bonusvoucher en voorrangstoegang tot onze verkopen. Als je je ook abonneert op onze nieuwsbrieven, sturen wij je inspirerende content, geven wij je trendtips en informeren wij je over exclusieve aanbiedingen.


Hoe word ik lid van Cellbes?

Je kunt je registreren door onderaan onze site op AANMELDEN/REGISTREREN te klikken. ​


Hoe werkt het lidmaatschap?

Onze klantenclub kent twee verschillende niveaus: Lid en Plus. Deze niveaus zijn gebaseerd op het bedrag dat je koopt.​

Als Lid en Plus ontvang je voor elke 1000 punten die je spaart een bonusvoucher van € 2,50. Daarnaast profiteer je van nog meer fantastische voordelen die je niet wilt missen. Het lidmaatschap is geheel gratis en je kunt het op elk gewenst moment beëindigen.


Welke voordelen krijg ik als lid van Cellbes?

Zie de tabel op deze pagina (link opent in nieuw tabblad).


Wie kan lid worden van de Cellbes-klantenclub?​

Om geregistreerd te kunnen worden, moet het lid 18 jaar of ouderlijke toestemming hebben. Alleen particulieren kunnen deelnemen en je hebt recht op één account per land. Je account is persoonlijk en kan niet aan iemand anders worden overgedragen.


Wanneer en hoe ontvang ik mijn bonusvoucher? ​

Wanneer je 1000 punten hebt behaald (€1 = 10 punten), ontvang je een bonusvoucher van € 2,50. Houd er rekening mee dat onze bonuspunten bij aankopen een vertraging van 30 dagen hebben vanwege mogelijke retourzendingen. Op Mijn Pagina's kun je zien of je een huidige bonusvoucher hebt en hoe lang het duurt tot de volgende. ​


Hoe gebruik ik mijn persoonlijke aanbiedingen en vouchers?

Om gebruik te kunnen maken van je persoonlijke aanbiedingen en vouchers, dien je ingelogd te zijn. Je logt in door je e-mailadres in te vullen, gevolgd door je wachtwoord. Als je een voucher of andere persoonlijke korting hebt die je wilt gebruiken, kun je deze vinden onder 'Mijn aanbiedingen'. Je voucher of andere persoonlijke aanbiedingen worden automatisch verrekend bij het afrekenen.


Mijn persoonlijke aanbieding of voucher is niet verrekend?

Uiteraard begrijpen wij dat je graag van alle voordelen gebruik wilt maken. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de korting niet wordt toegepast. Wij adviseren je om eerst te controleren of je bent aangemeld/geregistreerd. Wanneer je bent aangemeld, worden je voucher of andere persoonlijke aanbiedingen automatisch verrekend bij het afrekenen. Sommige aanbiedingen of kortingen kunnen niet met elkaar worden gecombineerd. Wij adviseren je daarom de algemene voorwaarden te controleren van de aanbiedingen waarvan je gebruik wilt maken. Als je bovenstaande hebt gecontroleerd en je persoonlijke aanbieding of voucher is niet verrekend, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.


Ik ben vergeten aan te melden toen ik mijn bestelling voltooide. Kun je mijn aankoop opnieuw registreren?

Als je dezelfde naam en hetzelfde e-mailadres hebt ingevoerd als waarmee je je hebt geregistreerd in je account/Mijn Pagina's, wordt je aankoop binnenkort automatisch overgezet naar 'Mijn bestellingen'. Als je een andere naam of e-mailadres hebt ingevoerd, kunnen we je aankoop helaas niet opnieuw registreren.


Wat gebeurt er met mijn voucher of bonusvoucher bij een retour?

Je voucher en/of bonusvoucher wordt verdeeld over alle artikelen in je bestelling en niet over het totaalbedrag. Dit betekent dat je bij het retourneren van één of meerdere artikelen het bedrag dat je voor elk afzonderlijk artikel betaald hebt, terugkrijgt. Bij het retourneren van onderdelen of je gehele aankoop, wordt de voucher en/of bonusvoucher niet opnieuw aangemaakt of verrekend met andere onderdelen van de huidige aankoop, maar wordt deze als gebruikt beschouwd.


Kan mijn voucher of bonusvoucher verlopen?

Ja, je voucher is 12 maanden geldig vanaf de datum van uitgifte. Bonusvouchers hebben een geldigheidsduur van 3 maanden vanaf de datum van uitgifte. De vervaldatums van al je huidige vouchers, bonusvouchers en persoonlijke aanbiedingen vind je op Mijn Pagina's.


Waar kan ik mijn aankopen bekijken en wanneer bereik ik het volgende lidmaatschapsniveau?

Als lid kun je onder 'Mijn bestellingen' al je aankopen bekijken. Op 'Mijn pagina's' kun je ook zien hoe ver je bent van het volgende niveau.


Kan ik van Plus-lidmaatschap terug naar Lid?

Je aankopen zijn 12 maanden geldig vanaf het moment van aankoop. Daarna worden ze als opgebruikt beschouwd. Bijvoorbeeld. Indien je op 01-01-2023 voor € 59 hebt gekocht, dan vervalt deze € 59 op 01-01-24. Je komt dan uit op het niveau waarvoor je de afgelopen 12 maanden hebt gewinkeld.


Hoe beëindig ik mijn lidmaatschap bij Cellbes?

Wat jammer om te horen dat je ons wilt verlaten, je bent altijd welkom om terug te komen. Om je lidmaatschap bij ons te beëindigen, kun je contact opnemen met onze klantenservice (link opent in nieuw tabblad). Houd er rekening mee dat je Mijn Pagina's niet kunt openen zonder een account bij ons.


Wat is het verschil tussen een contante voucher en een bonusvoucher?

Een voucher wordt gezien als een persoonlijke aanbieding en kan bijvoorbeeld een cadeau zijn op je verjaardag of een andere leuke korting voor je als klant. Je vouchers en andere persoonlijke voordelen vind je onder ‘Mijn aanbiedingen’ op Mijn Pagina’s. Voor elke 1000 punten die je verdient, ontvang je een bonusvoucher. Houd er rekening mee dat voor bonuspunten die je bij aankopen verzamelt, een bedenkperiode van 30 dagen geldt. Op Mijn Pagina's kun je zien of je momenteel een bonus hebt en hoe ver je nog hebt voordat je de volgende bonus krijgt. Onze bonusvouchers hebben een geldigheidsduur van 3 maanden. Je kiest zelf wanneer je een lopende bonusvoucher wilt gebruiken, door deze zelf te activeren bij het afrekenen voordat je je aankoop voltooit.


Wat betekent onbehandelde punten?

Wanneer je een aankoop doet op cellbes.nl, wordt de aankoop direct geregistreerd. Je punten blijven echter 30 dagen onverwerkt staan ​​voor het geval je iets van je bestelling wilt retourneren. Na 30 dagen worden je punten toegekend.


Krijg ik een melding wanneer ik een nieuwe bonus kan gebruiken?

Ja, je kunt je huidige bonus bekijken op Mijn Pagina's, maar we sturen ook een e-mail naar het door jou opgegeven e-mailadres.


Wat gebeurt er als ik een bonusvoucher of voucher gebruik en deze vervolgens retourneer? ​

Je voucher of bonusvoucher wordt dan als gebruikt beschouwd en is niet restitueerbaar.

Veilige levering
Veilige betaling
30 dagen retourrecht

Koop mode en kleding in maat 34-64 online bij Cellbes of Sweden.

Veilig winkelen

Over Cellbes

Persoonlijke service

Word vriend van Cellbes

Mijn pagina's

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de nieuwste productlanceringen, aanbiedingen en nieuws van ons.

Volg ons op

  • Levering binnen 3-5 werkdagen.
  • Verzendkosten - 4,95€.
  • 30 dagen retourrecht.