- Home
- Klantenservice
- Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hoe log ik in?
Wij vinden het belangrijk dat onze klanten een eenvoudige en snelle winkelervaring bij ons hebben. Om in te loggen hoef je daarom alleen je e-mailadres en het wachtwoord in te vullen dat je bij je registratie hebt gekozen.We hebben voor deze specifieke oplossing gekozen, zodat inloggen eenvoudig is, ongeacht de technische kennis.
Hoe kan ik een retourzending doen?
Terugzenden aar ons is gemakkelijk! Je ontvangt het gefrankeerde retourlabel en de pakbon in het pakket. Lees hier meer over retourneren.
Hoe lang is de levertijd?
Levering vanuit ons magazijn vindt normaal gesproken plaats binnen enkele dagen nadat de bestelling is geplaatst. Lees hier meer over levertijden.
Wat zijn jullie verzendkosten?
Lees hier meer over de kosten voor verschillende bezorgmethoden en tarieven.
Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel retourneer?
Je krijgt je geld terug via dezelfde betaalmethode die je voor de aankoop hebt gebruikt. Lees hier meer over restituties voor onze verschillende betaalmethoden.
Welke betaalmethoden kan ik kiezen?
Hier kun je meer lezen over onze verschillende betaalmethoden.
Ik heb een kortingscode, waar kan ik deze invoeren?
Bij het afrekenen zie je een vakje waar je je kortingscode kunt invoeren. Druk vervolgens op OK voordat je inlogt. Eventuele kortingen worden pas toegepast in stap 2 van het afrekenproces, nadat je bent ingelogd of zich als nieuwe klant hebt geregistreerd. Lees hier meer over aanbiedingen.